pharma marketing als doelstelling

Hier rechtstreeks terecht gekomen? Bekijk eerst eens onze homepage!

Definitie Pharma communicatie

Pharma communicatie is onderdeel van de Farma Marketing of Pharma Marketing. Dit is de wetenschap die zich bezighoudt met het bevorderen van de verkoop van producten of diensten binnen de pharmaceutische industrie. Het betreft het totale spectrum van marktonderzoek tot het opstellen en executeren van een communicatieplan. Omdat binnen de pharma sprake is van uitgebreide regulering en regelgeving, is pharma marketing aan de nodige regels gebonden. Het vergt specifieke kennis van deze regelgeving om te weten wat is toegestaan in het communiceren naar artsen, specialisten en patiënten, maar ook naar andere stakeholders in de zorgketen.

SCORE Communication specialist in pharma communicatie

Wij bedienen onze opdrachtgevers van strategie tot uitwerking en begeleiding van pharma communicatie-campagnes. Uiteraard zijn ook deelvraagstukken mogelijk. Het SCORE team bestaat uit een mix van jong aanstormend talent en ‘oude rotten’ die hun vak verstaan. Zij kunnen alle onderdelen van de pharma strategie en pharma communicatiemix uitvoeren. Zoals positionering, propositie, concepten, commercials, e-marketing, interactieve digitale presentaties, web-communicatie, direct marketing en print.

Positionering

SCORE Communication is strategisch sterk, opvallend creatief, succesvol in aanpak en kent zeer korte communicatielijnen. Gekoppeld aan onze sterke wil op resultaat, zijn wij een krachtige en waardevolle partner. Wij kunnen flexibel inspelen op de wensen van de opdrachtgever en nemen graag de tijd voor u. Voor pharma strategie bent u bij ons aan het juiste adres.

 

Bezoek ook eens een van de volgende pagina’s: